Thursday, August 19, 2010

toilet meng0ng

mggu lepas nyer cite still fresh kat ingatan aku ni...
pada satu pagi yang indah...Ternampaklah rumate aku sorang pergi mandi awal.pelik gak....
awatlah minah sorang ni mandi awal... tergerak plak hati nk pergi mandi same2..
masoklah tandas...setelah selesai,,,dengan gembirenye aku membuka pintu...
tibe2......................

PINTU TAK BOLEH BUKAK!!!!

alamak ai...naseb baik rumate aku tu belum abes mandi...fuhh...menjeritla aku dengan sepenuh tenaga..
hahahahahahahahahahahhahaha...............setelah itu fobia nak masok tandas..terase cam nak biarje pintu terbukak..nanti orang pikir gile plak...hahaha...dengan hati yang tabah aku masok gak tandas tu atas nasihat housemate2 aku.yang aku pelik sangat2 ni....kenapekah diorang tak pernah terkunci???
AKU ADALAH INSAN YANG TERPILIH????? OH MAAANNNN..................
lepas masok nk kuar SANGKOT LAGI!!!!!!!!!!!!!!!!!!
adoi..........mmg fobia tahap cipan da..kompem tak nak tutup dah pintu tandas ni...
selepas dua tiga hari......fariha dan erk menyusul...at least lege sket r ati sebab bukanaku jer yang tersangkot kat tandas tu...hahahahahahahaha=))))))))))))))))))))
lastly, sampai sekarang sesiapa yang masok tandas itu tak tutup rapat...tutup separohje...
kalo da tertutup....pandai2lah lontarkan suara masing2...hehehehehehe...

THE END

No comments:

Post a Comment