Wednesday, April 27, 2011

pak cik bas yg SENGAL!!!!!

hari kejadian: Selasa
tempat kejadian: di dalam bas

bengan xterkata langsung ni....banyak2 pak cik bas yang aku kenal,,,, inilah satu2nya pak cik bas yang terserlah betol kesengalan die..dari mane entah die menajamkan skill kesengalan die tu..haishhhhh~~~

dengan leganya baru lepas exam...alang2 dah kat main campus,,,bukan senang nk pi main campus(main campus jaoh ngan kolej). so, pergilah membeli belah nasi kukus...(memandangkan dah lame mengidam nasi kukus..hehehhe)..banyak gak aku membeli-belah..nasi kukus, nugget ngan air kelapa...ni bukan makan namenya ni..muntakedarah..hahahha^^..bersame2 ngan3 housemate aq..dengan senang atinya menunggu bas kolej 17..bile naik je bas,,,pakcik tu marah....WHAT THE HELL????? housemate aku pon kononnye nak takotkan aku..die kate pakcik bas tu marah kat aku..hahahha..padahal memang marah aku pon...die panggil aku dan 3 housemate aku yang lain...die kate "SAPE YANG BAWAK AIR NAIK BAS,,,DATANG DEPAN!!"...gile la...aq pon volunteer datang first..housemate aku plak terkedu..aku pon cakap kat diorang suruh datang depan sekali..sat lagi pakcik bas tu cek2 satu2 naye diorang..hahaha...aku dengan muke selamba pergi depan..aku ingatle die nk kitorg turun dari bas..rupe2nye soh dok depan nk marah kitorang..hekelh...boleh blah r....ingat die tu perfect ke????memandu sambil tepon..sekali aku hentak ngan tayar bas,,,xpasal2 koma..hahaha^^,,astaghfirullahalazim~~~

die pon cakap kat kitora..."SAPE YG AJAR KORANG BAWAK AIR DALAM BAS???"aku geram nak cakap mak bapak aku yang ajar...xsopan plak..yelah kan..orang tua...kawan aku pon cakap xtahu pon xboleh bawak air dalam bas..aq tengok2 dalam bas xde pon die larang bawak air dalam bas..sign jangan merokok adelah...PIRAHHHHH~~~geram betol...then,,die tanye lagi.."KORANG NI DA BERAPE TAHON NAEK BAS????BUDAK BARU KE???"...mak ai...tahulah muke aku ni baby face..hahahaha^^..sumpah wei...da dekat 2 tahun aku naek bas,,ni lah kali pertama aku kene tangkap bawak air dalam bas..paiseh betol...

turun dari bas je cam biase...aku cakaplah terima kasih...kalo ikotkan hati.,,,,xdenye aku nk cakap...hishhh~~mmg pakcik tu ajar aku wat dose je...kawan2 aku plak yang seperti biase ucap terima kasih kat pakcik bas pon xcakap kat die...wah~~~ni memang kene tamparan hebat betol dari pakcik bas tu..hahaha...tenanglah wahai hati~~~kalo boleh,,,aku nk berdoa supaya xditemukan lagi pakcik bas tu ngan aku...tak lah menambah dose aku..haihhhh~~~~

No comments:

Post a Comment